Notowania

Przejdź na
internet
23.06.2009 12:10

Nowe trendy i skuteczne narzędzia marketingu online

6 sierpnia 2009 r. w Warszawie odbędzie się Forum Marketingu Internetowego, którego organizatorem jest Centrum Promocji Informatyki.

Podziel się
Dodaj komentarz

6 sierpnia 2009 r. w Warszawie odbędzie się Forum Marketingu Internetowego, którego organizatorem jest Centrum Promocji Informatyki.

Podczas forum będzie można poznać narzędzia i najnowsze rozwiązania, które pomogą zbudować skuteczną strategię marketingu on-line.

Agenda:

09:00-09:15 *Liczy się tylko jedno… *Konrad Pankiewicz (wiceprezes zarządu Adv.pl)
09:15-10:45 *Personalizowanie przekazu kluczem do budowania brand experience. *Marcin Maj (dyrektor zarządzający Os3 Multimedia)

* Wykorzystanie treści generowanych przez użytkowników w budowaniu brand experience on-line
* Wykorzystanie dynamicznych aplikacji facebook do personalizowania przekazu na zewnętrznych serwisach internetowych

10:45- 11:20 Słuchać czy manipulować - ulegać modom czy skutecznie się reklamować? dr Jacek Wójcik (Katedra Marketingu SGH)

* "Stracona" dekada - moda na reklamę kontekstową
* Czy warto oddawać inicjatywę użytkownikowi?
* Czy reklama behawioralna ma przyszłość?

11:20-12:30 dBase Marketing - Marketerze obudź się wreszcie! Konrad Pankiewicz (wiceprezes zarządu Adv.pl)

* Zapomniany cel każdej aktywności e-marketingowej
* dBase Marketing jako nieodzowny element naszych strategii
* Budowa jakościowych baz danych oraz ich monetyzacja
* Permission Marketing - klucz do budowy skutecznych działań w sieci

12:30-13:00 Lunch

13:00-13:40 *Z rewolucją w blokach startowych, czyli o Augmented Reality - reklamie, zabawie i innowacyjnym sposobie na zwiększenie zysków. *Krzysztof Piwowar (usability senior specialist Adv.pl)

* Augmented reality to wysokiej jakości user experience w pigułce, które angażuje, motywuje, pochłania i pobudza do działania. Teraz mamy połowę roku 2009. Większość z nas patrzy sceptycznie w nadchodzącą przyszłość. Ostrożnie i rozważnie kalkuluje każdy swój nowy krok. Takie przyszły czasy. Dlatego też można zadać sobie pytanie: Czy okres zwolnienia i stygnięcia rynku może wygenerować rewolucyjne zmiany? Odpowiedź wydaje się jednoznaczna: Może!

13:40-14:20 Technologie utrudniające działania marketingowe - ujęcie prawne. Piotr Waglowski (VaGla.pl)

* Wolność słowa vs. prawo do prywatności, swoboda prowadzenia działalności gospodarczej a prawa konsumentów
* Anonimowość, czyli problem czarnego PR
* Depozycjonowanie i usuwanie "zaplecza SEO"
* Internet jest kompozytowy: ad block-ery, greasemonkey, itp.
* Filtry antyspamowe, RBL-e, blokady statusów w komunikatorach
* Ograniczenia dla "Phorm" i innych technologii reklamy behawioralnej

14:20-14:40 Przerwa na kawę

14:40-15:20 *Jak z sukcesem złowić kobietę w sieci - najlepsze strategie e-marketingowe na rynku. *Marcin Maj (dyrektor zarządzający Os3 multimedia)

15:20-16:00 *Marketing w Wyszukiwarkach. Recepta na kryzys. *Bartosz Berliński (QXL Poland, specjalista SEO i WebAnalytics)

* Targetowanie reklamy w wyszukiwarkach
* Pozycjonowanie czy Linki Sponsorowane?
* Keyword Research (Dobór słów kluczowych)
* Optymalne strony docelowe (Landing Pages)
* Analiza efektów w oparciu o Google Analytics

16:00-16:40 Strategie cenowe stosowane w Internecie. Sławomir Kornicki (Codemedia)

* Jak działa reklama online?
* Co daje reklama typu display?
* Jak działają wyszukiwarki?
* Który z modeli zakupu mediów jest najefektywniejszy?
* Czy performance marketing naprawdę działa?

16:40 Zakończenie. Wręczenie certyfikatów.

Koszt udziału jednej osoby w forum:

* 490 zł + 22% VAT - do 24 lipca 2009 roku
* 590 zł + 22% VAT - od 25 lipca 2009 roku

Więcej informacji.

Patronat medialny nad konferencją objęło Interaktywnie.com

Tagi: internet, kryzys, rynek, media, serwis, budowa, reklama, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz