Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Nowej stronie mBanku zabrakło charakteru, do którego jesteśmy przyzwyczajeni

0
Podziel się:

Po kampanii z drwalami, kontem po wuju czy wyświetlaniem zdjęć użytkowników, nowa strona banku wygląda zadziwiająco spokojnie.

Nowej stronie mBanku zabrakło charakteru, do którego jesteśmy przyzwyczajeni

Robert Sosnowski, managing director, Biuro Podróży Reklamy Jestem klientem mBanku od około 10 lat. Oceniam więc rzecz z podwójnej perspektywy: po linii branżowej i klienckiej. Więc proszę wybaczyć, jeśli się będę czepiał podwójnie. W mojej opinii nowemu projektowi zabrakło charakteru. Komunikacja produktów mBanku i samej marki opiera się na dosyć odważnej i wyrazistej komunikacji (kampania OC z drwalami, konto po wuju, kiedyś wyświetlanie zdjęć... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)