Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
strona
18.10.2011 06:10

Nowej stronie mBanku zabrakło charakteru, do którego jesteśmy przyzwyczajeni

Po kampanii z drwalami, kontem po wuju czy wyświetlaniem zdjęć użytkowników, nowa strona banku wygląda zadziwiająco spokojnie.

Podziel się
Dodaj komentarz

Robert Sosnowski, managing director, Biuro Podróży Reklamy Jestem klientem mBanku od około 10 lat. Oceniam więc rzecz z podwójnej perspektywy: po linii branżowej i klienckiej. Więc proszę wybaczyć, jeśli się będę czepiał podwójnie. W mojej opinii nowemu projektowi zabrakło charakteru. Komunikacja produktów mBanku i samej marki opiera się na dosyć odważnej i wyrazistej komunikacji (kampania OC z drwalami, konto po wuju, kiedyś wyświetlanie zdjęć... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: strona, kampania, marki, biuro, konto, użytkowników, perspektywy, nowej, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz