Notowania

Przejdź na
polska
04.03.2010 15:15

Nowy dyrektor kreatywny w Grupie Ogilvy

15 marca 2010 stanowisko dyrektora kreatywnego Grupy Ogilvy w Polsce obejmie Robin Weeks, który wcześniej pełnił funkcję międzynarodowego dyrektora kreatywnego Grupy Ogilvy na region Europy Środkowo - Wschodniej.

Podziel się
Dodaj komentarz

15 marca 2010 stanowisko dyrektora kreatywnego Grupy Ogilvy w Polsce obejmie Robin Weeks, który wcześniej pełnił funkcję międzynarodowego dyrektora kreatywnego Grupy Ogilvy na region Europy Środkowo - Wschodniej.

Weeks posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży reklamowej, które zdobył pracując na rynku europejskim i amerykańskim w takich agencjach, jak Leo Burnett, BurkittWeinrechBryant, D’Arcy czy WCRS. Jest też autorem nagradzanych na międzynarodowych konkursach kampanii, m.in. dla takich marek jak Mercedes, Cadillac, McVities, Johny Walker czy Tangueray.

Z Grupą Ogilvy Robin związany jest od ponad pięciu lat. W tym czasie miał już szansę pracować w warszawskim oddziale agencji - w latach 2004-2006. Teraz Robin Weeks zastąpi na stanowisku Michała Nowosielskiego, który złożył rezygnację z pełnionej funkcji.
Jak informuje Tomasz Bałuk, CEO Ogilvy Group Poland, Robin Weeks dołączy do zespołu, ponieważ polski rynek uznawany jest za jeden z kluczowych w regionie. - To właśnie w czasie, kiedy Robin pracował w naszym oddziale, pozycja Polski w globalnych strukturach Ogilvy uległa silnemu wzmocnieniu. Na te lata przypada też okres bardzo dynamicznego rozwoju agencji – mówi Bałuk.

Tagi: polska, rynek, branży, polski, kampania, konkurs, agencja, mercedes, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz