Notowania

internet
02.03.2009 16:11

Nowy dyrektor zarządzający w Ad.net

W związku z intensywnym rozwojem i umacnianiem kompetencji Internet Group w obszarze reklamy w Internecie, na stanowisko nowego dyrektora zarządzającego Ad.net powołano Macieja Musioła.

Podziel się
Dodaj komentarz

**

Maciej Musioł - dyrektor zarządzający w Ad.net

W związku z intensywnym rozwojem i umacnianiem kompetencji Internet Group w obszarze reklamy w Internecie, na stanowisko nowego dyrektora zarządzającego Ad.net powołano Macieja Musioła.**

Jako dyrektor zarządzający Maciej Musioł będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój Ad.net na polskim rynku. Główne kierunki strategiczne to wzmocnienie obszarów związanych z pozyskiwaniem partnerów - wydawców, tworzenie i rozwijanie nowych produktów reklamowych dla sieci, a także optymalizacja wymiernych działań sprzedażowych.

"Internet jest najszybciej rosnącym medium na rynku reklamowym. Internet daje dużą możliwość precyzyjnego dotarcia nawet do wąsko zdefiniowanych grup docelowych. Chciałbym sformatować ofertę reklamową zarówno pod kątem modeli sprzedaży, jak i doboru serwisów, aby była atrakcyjna dla tej grupy klientów wciąż mało obecnej w Internecie.“ - potwierdził Maciej Musioł.

Do zadań nowego dyrektora zadządzającego należeć będzie również profesjonalizacja działu obsługi klietów (client service) oraz pogłębianie współpracy z domami mediowymi, które dla Ad.net są istotnymi partnerami biznesowymi.

Maciej Musioł jest absolwentem Wydziału Zarządzania Politechniki Lubelskiej. Planowaniem działań marketingowych w Internecie zajmuje się od 2000 roku. Karierę zawodową rozpoczął w IDMnet. Realizował strategie obecności w Internecie m.in. dla: WBK SA, Empik.com, Emax SA, BPH SA, Trader.pl. Od 2003 był dyrektorem sprzedaży IDMnet, odpowiedzialnym za sprzedaż powierzchni reklamowej oraz rozwój biura reklamy, w latach 2006/ 2007 na stanowisku dyrektora generalnego, gdzie odpowiadał za strategiczne kierunki rozwoju firmy.

Od stycznia 2008 był dyrektorem rozwoju biznesu w Netsprint.pl, firmie specjalizującej się w reklamie w wyszukiwarkach i sieci kontekstowej. Odpowiadał za współtworzenie i realizację strategii rozwoju produktów reklamowych oraz współpracę z wydawcami w sieci Adkontekst, jak również za rozwój sprzedaży zagranicznej rozwiązań ad serwerowych.

Źródło: Internet Group

Tagi: internet, rynku, sprzedaż, nowy, reklamy, rozwój, sprzedaży, dyrektor, stanowisko, strategie, e-marketing
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz