Notowania

proces
09.02.2009 16:10

Nowy interface i funkcje na Opineo.pl

Ogólnopolski serwis oceniający sklepy internetowe, Opineo.pl, zaprezentował się w nowej odsłonie.

Podziel się
Dodaj komentarz

Ogólnopolski serwis oceniający sklepy internetowe, Opineo.pl, zaprezentował się w nowej odsłonie.

**

Strona główna serwisu oceniającego sklepy internetowe - Opineo.pl

**Strona główna serwisu oceniającego sklepy internetowe - Opineo.pl

Nowe elementy graficzne pojawiły się także na poszczególnych podstronach serwisu. Mają zapewnić większą przejrzystość prezentowanych treści oraz zwrócić uwagę internautów na najważniejsze obszary strony.
Główne zmiany dotyczą funkcjonalności serwisu by usprawnić przepływ informacji między e-klientami na temat sklepów internetowych.

Przejrzyste wskazania procentowe udziału negatywnych, pozytywnych i neutralnych opinii w sumarycznej liczbie komentarzy na temat konkretnego sklepu.

Użytkownicy Opineo.pl mogą również skorzystać z opcji filtrowania sklepów według ilości zgromadzonych przez nie komentarzy oraz zdobytych ocen
Twórcy serwisu usprawnili proces zapoznawania się z opiniami o wybranym sprzedawcy. Duża część sklepów zgromadziła już po tysiąc i więcej komentarzy, których nie sposób przejrzeć. Od tej pory osoby korzystające z Opineo będą mogły posortować opinie według zdobytej punktacji (rosnąco lub malejąco) oraz daty wystawienia cenzurki.

Warto również zwrócić uwagę na zmodyfikowane wykresy prezentujące historię ocen, jakie zgromadzili poszczególni sprzedawcy. Wykres przedstawia średnią ocenę, jaką sklep uzyskał w danym miesiącu (serwis analizuje dane z ostatnich 12 miesięcy). To pozwala e-Klientom na szybszą reakcje i ostrzeganie innych (spadek słupka na wykresie to czerwona lampka dla innych).

W ten sposób użytkownicy Opineo.pl mają szansę zobaczyć czy dany sprzedawca utrzymuje albo wręcz poprawia jakość świadczonych usług, czy może przeżywa chwilowe kłopoty.

Komentarze internautów są jak papierek lakmusowy. Jeśli tylko dzieje się coś niepokojącego, noty sklepu szybują w dół. Tak było w przypadku nieistniejącego już NKTelectro.pl, sklepu Ulubiony.pl czy Sirius.pl - przypomina Paweł Kucharzak, właściciel serwisu.

Zdarza się, że sprzedawca cieszy się przez dłuższy czas dobra opinią, wobec czego ogólna ocena sklepu jest wysoka. Warto jednak wziąć pod lupę ostatni miesiąc działania sklepu, by wykluczyć ryzyko, że sklep przeżywa kłopoty, zmienił właśnie politykę wobec konsumentów etc. Wykresy są w tym zakresie bardzo pomocne.

Wśród nowych opcji zaprezentowanych w serwisie znajdziemy także tzw. Ogólnopolski Barometr Opineo. Dowiemy się z n niego jakim poziomem zaufania obdarzamy aktualnie sklepy internetowe (biorąc pod uwagę średnią ocen uzyskaną przez ok. 2 700 sklepów skomentowanych na łamach serwisu).

Źródło: Opineo.pl

Tagi: proces, serwis, nowe, nowy, zmiany, sklep, dane, sklepy, strona, użytkownicy, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz