Notowania

Przejdź na
rynek
15.09.2009 08:58

Nowy serial internetowy Agory i A2 Multimedia

Internetowy serial ,,Bee like Avril Lavinge", którego pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 15. września, to wspólne przedsięwzięcie Agory i A2 Multimedia.

Podziel się
Dodaj komentarz

*Internetowy serial „Bee like Avril Lavinge", którego pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 15. września, to wspólne przedsięwzięcie Agory i A2 Multimedia. Sponsorem serialu jest firma Procter & Gamble International Operations SA, producent perfum Avril Lavigne „Black Star". *
Produkcja Agory i A2 Multimedia to pierwszy na polskim rynku internetowy serial muzyczno-fabularny skierowany do nastolatek. Na jego potrzeby powstały oryginalne piosenki, które będą promowane m.in. w internetowym radiu Kotek.fm, jednym z kanałów Tuba.fm.

Serial „Bee like Avril Lavinge" będzie emitowany w dedykowanym dziale serwisu Kotek.pl na www.kotek.pl/bee, a także w serwisie Tivi.pl. Seria obejmuje 8 odcinków, które będą pojawiać się na stronach we wtorki i piątki. Każdy odcinek „Bee" będzie trwał około 6 minut. Dla fanów przewidziano liczne atrakcje związane z serialem - w serwisie Kotek.pl pojawią się m.in. galerie zdjęć z planu, sondaże oraz quizy. Użytkownicy serwisu mogą też wygrać w specjalnym konkursie perfumy Avril Lavigne „Black Star".

Producentem wykonawczym serialu jest A2 Multimedia, spółka powołana przez Agorę i ATM Grupę, która zajęła się castingami, produkcją i dystrybucją odcinków serialu oraz scenariuszem. Agora odpowiada za marketing projektu i relacje z reklamodawcami.

Sponsorem serialu jest producent perfum Avril Lavigne "Black Star", firma Procter & Gamble International Operations SA. Serial dla swojego klienta zakupił dom mediowy Mediacom.

„Bee like Avril Lavinge" to kolejny serial internetowy Agory i A2 Multimedia. Wcześniej spółki współpracowały przy serialu „n1ckola", który został wyprodukowany na licencji światowego hitu firmy EQAL.

Źródło: Agora

Tagi: rynek, serwis, dom, polski, strona, produkcja, marketing, projekt, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz