Notowania

internet
22.06.2009 09:36

NuOrder chce trafić do społeczności internetowych

Dziś swoją działalność rozpoczyna pierwsza w Polsce agencja marketingu społecznościowego - NuOrder. Dyrektorem zarządzającym został Krzysztof Winnik, wcześniej związany z Nivea Polska oraz British...

Podziel się
Dodaj komentarz

Dziś swoją działalność rozpoczyna pierwsza w Polsce agencja marketingu społecznościowego - NuOrder. Dyrektorem zarządzającym został Krzysztof Winnik, wcześniej związany z Nivea Polska oraz British American Tobacco.

Winnik jest z wykształcenia dziennikarzem ekonomicznych i PR-owcem. Pierwsze kroki stawiał w British American Tobacco SA, współtworząc jedną z pierwszych w Polsce konsumenckich społeczności internetowych o charakterze lojalnościowym. W latach 2007-2008 zarządzał komunikacją interaktywną marek koncernu NIVEA Polska, budując dział e-marketingu.

- Rosnące zainteresowanie serwisami społecznościowymi w Polsce, zarówno po stronie użytkowników internetu, jak również klientów, pozwala nam sądzić, że nastał właściwy moment, by zaadresować potrzeby obu tych grup i stworzyć pierwszą agencję marketingu społeczności internetowych w Polsce. Obserwując światowe i lokalne trendy mediowe, jesteśmy przekonani, że zwrot w kierunku dialogu w komunikacji i działaniom hipertargeotwanym wydaje się nieunikniony - mówi Krzysztof Winnik.

Agencja powstała przy udziale założycieli Harder&Harder, jednak - jak podkreśla dyrektor zarządzający NuOrder - zarówno profil, jak i struktury nowej firmy będą w pełni niezależne.
- Jesteśmy gotowi kompleksowo odpowiadać na potrzeby klientów, zakładamy jednak możliwość bliskiej współpracy z Harder&Harder w działaniach marketingu zintegrowanego - podkreśla.

Aktualnie agencja rozwija autorskie technologie i narzędzia oparte na marketingu baz danych. Jak informuje Winnik, przygotowany został już pakiet rozwiązań, które umożliwiają kontrolę i zarządzanie informacją generowaną przez oraz do internautów.

Tagi: internet, polska, serwis, polski, marketing, strona, technologia, agencja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz