O2.pl kontratakuje kampanię poczty WP
W radiu można usłyszeć spot promujący pocztę o2. Reklama wyraźnie nawiązuje do kampanii "A dresik na WP". O2 w nagraniu twierdzi, że e-mail to zbyt poważna usługa, by ją zdrabniać.
W radiu można usłyszeć spot promujący pocztę o2. Reklama wyraźnie nawiązuje do kampanii "A dresik na WP". O2 w nagraniu twierdzi, że e-mail to zbyt poważna usługa, by ją zdrabniać.
W radiu można usłyszeć spot promujący pocztę o2. Reklama wyraźnie nawiązuje do kampanii "A dresik na WP". O2 w nagraniu twierdzi, że e-mail to zbyt poważna usługa, by ją zdrabniać.
O reklamie radiowej napisał dziś Grzegorz Marczak na blogu Antyweb. Kontrkampania o2.pl to dość niestandardowe działanie dużych portali - do tej pory żadna kampania nie nawiązywała w tak jawny sposób do działań konkurencji. O2 wprost odnosi się do reklam Wirtualnej Polski "A dresik na WP".
Jak zapewnia Dariusz Kołtko z o2.pl, reklamy będzie można usłyszeć tylko w radiu, spółka nie planuje działań w innych mediach. Kampania WP.pl, obejmująca działania między innymi w sklepach czy kinach, trwa do końca września. W drugim etapie czołowym medium będzie internet i strona a-dresik.wp.pl. Na potrzeby strony stworzony został robot Janek, który kieruje użytkowników po usługach poczty.