Od wtorku strona główna portalu o2.pl wygląda nieco inaczej. Brakuje krzykliwych nagłówków, zmienione zostało górne menu, a po prawej stronie znalazła się kolumna z linkami do serwisów finansowych oraz innych, z "poważniejszą" treścią.
Założeniem o2.pl było uspokojenie strony głównej, nie tracąc jednocześnie jej rozrywkowej formy. Jak podaje spółka, zmiany graficzne oraz treściowe poprzedzone były trzymiesięcznymi badaniami prowadzonych wśród klientów biznesowych grupy o2 i użytkowników portalu. Ich celem było znalezienie drogi do zmian wizerunkowych grupy.
Nowa strona główna portalu jest bardziej przejrzysta. Na znaczeniu zyskała kolumna newsowa zawierająca linki do artykułów z dziedziny finansów, polityki, biznesu i motoryzacji - została poszerzona i przeniesiona na prawą stronę serwisu.
Środkowa część strony jest nadal poświęcona tematom rozrywkowym. Wciąż wysoko promowane są serwisy rozrywkowe grupy o2. Jednak zamiast czerwonych, krzykliwych nagłówków (jak było w poprzedniej wersji serwisu), pojawiła się spokojna czcionka. Jak pisze o2, środkowa kolumna została poddana najdalej idącemu redesignowi graficznemu.