Notowania

Przejdź na
marki
08.05.2009 15:10

O kim głośno na Twitterze?

Magazyn Revolution wspólnie z agencją i-level opublikował listę najczęściej wymienianych marek w serwisie Twitter.

Podziel się
Dodaj komentarz

Magazyn Revolution wspólnie z agencją i-level opublikował listę najczęściej wymienianych marek w serwisie Twitter.

Spośród 100 sklasyfikowanych brandów niecała połowa posiada swoje konto w popularnym serwisie mikroblogowym. Na czele listy znajdują się marki Starbucks - o której wspomniano już ponad 3,3 miliona razy - oraz Google, wymieniane ponad trzykrotnie rzadziej. Trzecią pozycję zajmuje BBC (703 tys. razy), a czwartą Apple (512 tys.). Pierwszą dziesiątkę zamyka Coca-Cola (135 600).

Warto również zauważyć jak ilość dyskusji na temat marek posiadających konto przekłada się na liczbę obserwujących je osób. Okazuje się, że spośród wszystkich firm znajdujących się w rankingu, najliczniejsze grone obserwujących posiada Google (ponad 300 tysięcy osób). Oprócz "wielkiego G" sześciocyfrową liczbą mogą pochwalić się tylko dwie inne marki. Są to - pierwszy w zestawieniu - Starbucks (120 868) oraz zajmujący dopiero 9. lokatę Dell (287 575). Co ciekawe Amazon, o którym użytkownicy Twittera wspomnieli dotychczas prawie 250 tysięcy razy (6. miejsce) obserwuje niewiele ponad 1000 osób.

Źródło: BrandRepublic

Tagi: marki, google, firm, apple, użytkownicy, konto, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz