Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
internet
17.11.2009 07:43

Ochroniarze kontra IKEA w Sieci

W ramach akcji internetowej CzyIKEAjestOK.pl pracownicy ochrony IKEA przekonują, że szwedzki koncern tylko pozoruje społeczną odpowiedzialność. Jednocześnie apelują do IKEA o większe zainteresowanie warunkami pracy pracowników ochrony sklepów. Akcja odbywa się m.in. w serwisach Facebook, Twitter oraz YouTube.

Podziel się
Dodaj komentarz

W ramach akcji internetowej CzyIKEAjestOK.pl pracownicy ochrony IKEA przekonują, że szwedzki koncern tylko pozoruje społeczną odpowiedzialność. Jednocześnie apelują do IKEA o większe zainteresowanie warunkami pracy pracowników ochrony sklepów. Akcja odbywa się m.in. w serwisach Facebook, Twitter oraz YouTube.

Akcja CzyIKEAjestOK.pl prowadzona w internecie jest próbą skłonienia firmy IKEA do spełnienia obietnic i zainteresowania warunkami pracy w firmach, z którymi kooperuje. Według organizatorów szwedzki koncern tylko pozoruje społeczną odpowiedzialność.

- IKEA stosuje coraz gorsze praktyki. Odcina się od problemu unikając odpowiedzi na nasze prośby, a z drugiej – angażuje w walkę z niezadowolonymi - opowiada Paula Brzezińska, jedna z organizatorek akcji - Niedawno, we współpracy z Solidem IKEA wzywała do siebie pracowników ochrony podtykając im do podpisania deklaracje, że są zadowoleni z warunków pracy. Potem rzeczniczka IKEA przedstawiała te dokumenty jako dowód zadowolenia pracowników.

Poza stroną internetową, organizatorzy są obecni m.in. na serwisie mikroblogowym Twitter, stworzyli też stronę akcji na portalu Facebook. W staraniach o zainteresowanie koncernu problemami pracowników pomaga NSZZ "Solidarność".

- IKEA promuje odpowiedzialność biznesu i bardzo dużo o niej mówi – komentuje Krzysztof Zgoda z „Solidarności”. - Jak wygląda to w praktyce, można zobaczyć na YouTube, gdzie opublikowaliśmy nagranie, w którym pracownicy IKEA wyrzucają z biura pracowników chcących złożyć prośbę w swojej sprawie.

Źródło: CzyIKEAjestOK.pl

Tagi: internet, praca, serwis, akcja, sieci, strona, portal, biznes, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz