Notowania

rynku
04.03.2009 12:10

Oferta Audience Science już w Polsce

Na zorganizowanej w dniu 3 marca 2009 roku w hotelu Sheraton w Warszawie konferencji pt. „Targetowanie behawioralne”, sieć reklamy internetowej – Ad-Vice i Audience...

Podziel się
Dodaj komentarz

Na zorganizowanej w dniu 3 marca 2009 roku w hotelu Sheraton w Warszawie konferencji pt. "Targetowanie behawioralne", sieć reklamy internetowej - Ad-Vice i Audience Sicence (do niedawna Revenue Science) oficjalnie zainugurowały współpracę. Ad-Vice jest wyłącznym przedstawicielem amerykańskiej firmy na naszym rynku.

Konferencję prasową otworzył Prezes Zarządu Ad-Vice - Bartosz Wieczorek, prezentując zakres działalności Ad-Vice w kontekście współpracy z nowym Partnerem.

Gość specjalny spotkania, Jeremy Mason, Managing Director, European Operations Audience Science, na wstępie swojej prezentacji omówił obiecujące perspektywy dalszego wzrostu segmentu targetowania behawioralnego on-line na rynku amerykańskim i odniósł się tym samym do potencjału rynku polskiego w tym obszarze.

W dalszej części wystąpienia Mason poruszył temat możliwości generowania przez Audience Science wiedzy o sposobach korzystania z internetu przez użytkowników sieci, zaprezentował sprawdzone modele segmentacji zachowań internautów oraz podkreślił korzyści płynące z wykorzystania tych danych przez marketerów. Omówił też, na czym dokładnie polega i jak działa targetowanie behawioralne oraz jakie są przewagi korzystania z reklamy on-line w tym modelu.

Wystąpienia zamknęła prelekcja trzeciego z prelegentów. Toby Ruddock, Mindshare London, przedstawił kilka case study z wykorzystania rozwiązań Audience Science na rynku brytyjskim, które dotyczyły segmentów, m.in. FMCG i motoryzacji.

"Od dziś aktywne rozpoczynamy sprzedaż oferty uwzględniającej targetowanie behawioralne w internecie", mówi Bartosz Wieczorek, Ad-Vice.

Źródło: Informacja Prasowa

Tagi: rynku, polsce, sieć, prezes, reklamy, 2009, części, użytkowników, zarządu, nowym, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz