Notowania

pomoc
27.08.2010 17:54

Opcom dla Pumy. Wirtualna impreza z Boltem

Eskadra Opcom przygotowała dla marki Puma międzynarodową kampanię. Jej ambasadorem został Usain Boltmistrz olimpijski z Pekinu. W ramach kampanii użytkownicy mogą wybrać się na wirtualną imprezę.

Podziel się
Dodaj komentarz

Eskadra Opcom przygotowała dla marki Puma międzynarodową kampanię. Jej ambasadorem został Usain Boltmistrz olimpijski z Pekinu. W ramach kampanii użytkownicy mogą wybrać się na wirtualną imprezę.

Kampania promuje nowy zapach - Animagical. Pod adresem puma-fragrances.com internauci mogą zapisywać się na wirtualne imprezy, wybierając jej poszczególne elementy, między innymi scenerię czy dyskotekową kulę. Następnie gromadzą za pomocą Facebooka swoich znajomych i walczą o zwycięstwo: możliwość uczestnictwa w prawdziwej imprezie Pumy.

Cała komunikacja jest utrzymana w imprezowej stylistyce. Ambasadorem kampanii został Usain Bolt, jamajski lekkoatleta, mistrz olimpijski. Opcom przygotował kampanię bez zatrudniania podwykonawców. Kampania prowadzona jest w 10 krajach europejskich.

Tagi: pomoc, kampania, marki, użytkownicy, internauci, komunikacja, zapach, impreza, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz