Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
internet
23.06.2009 15:10

Open AdExchange i NetSprint wchodzą do Danii

NetSprint podpisał umowę z Open AdExchange, europejskim operatorem reklamy kontekstowej.

Podziel się
Dodaj komentarz

NetSprint podpisał umowę z Open AdExchange, europejskim operatorem reklamy kontekstowej.

NetSprint dostarczy na rynek duński technologię, która pozwoli wydawcom europejskim na wzmocnienie pozycji na rynku reklam Pay-per-Click. Open AdExchange to platforma, która umożliwia zakup, zarządzanie i kontekstową emisję reklam.

Na korzystanie z Open AdExchange zdecydowało się już 9 największych grup wydawniczych Danii. Łącznie wszystkie serwisy, na których będą wdrożone skrypty Open Adexchange generują ponad 40% kwalifikowanego ruchu w duńskiej sieci (objętych badaniem FDIM - Foreningen af Danske interaktive medier).

- Intencją Open AdExchange jest przywrócenie bezpośrednich relacji pomiędzy wydawcami a reklamodawcami i odzyskanie przez nich kontroli nad przychodami z reklam emitowanych w internecie w modelach pay per click i pay per performance - powiedział Tron Kleivane, CEO w Open AdExchange.

- Cieszymy się, że możemy współpracować z Open AdExchange - powiedział Artur Banach, prezes NetSprint.pl. - Umowa z renomowanym partnerem na tak dojrzałym rynku jak duński podkreśla nasz potencjał międzynarodowy dodając naszym operacjom zagranicznym nowy wymiar.

Źródło: NetSprint.pl

Tagi: internet, rynek, reklama, emisja, sieci, prezes, umowa, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz