Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
internet
20.01.2010 14:12

Opera inwestuje w reklamę mobilną

Opera Software poinformowała o osiągnięciu porozumienia z przedstawicielami firmy AdMarvel w sprawie zakupu ich firmy. Norweski producent popularnej przeglądarki zapłaci za kalifornijską firmę zajmującą się reklamą mobilną 8 mln $ w gotówce oraz dodatkowe 15 mln $ po spełnieniu pewnych założeń finansowych w ciągu najbliższych dwóch lat.

Podziel się
Dodaj komentarz

Opera Software poinformowała o osiągnięciu porozumienia z przedstawicielami firmy AdMarvel w sprawie zakupu ich firmy. Norweski producent popularnej przeglądarki zapłaci za kalifornijską firmę zajmującą się reklamą mobilną 8 mln $ w gotówce oraz dodatkowe 15 mln $ po spełnieniu pewnych założeń finansowych w ciągu najbliższych dwóch lat.

Firma AdMarvel została założona w 2006 roku i od tego czasu nawiązała współpracę z wieloma producentami urządzeń mobilnych, sieciami reklamowymi, agencjami, deweloperami, reklamodawcami i wydawcami.

Przedstawiciele Opery przyznają, że przejęcie AdMarvel pozwoli poszerzyć portfolio produktów oraz monetyzować usługi mobilne. - W tak dynamicznie rozwijającej się branży, reklama mobilna jest naszym zdaniem interesującą szansą na długoterminowe zyski. Każdego miesiąca blisko 50 milionów osób łączy się z Internetem używając naszej przeglądarki w swoich telefonach. Wierzę, że z pomocą AdMarvel możemy odegrać na rynku reklamy mobilnej znaczącą rolę - powiedział Lars Boilesen, mianowany niedawno nowym szefem Opery.

Źródło: TechCrunch

Tagi: internet, rynek, branży, reklama, pomoc, telefon, zysk, agencja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz