Notowania

praca
15.06.2010 14:07

Opłaca się pracować w domu mediowym

Dyrektor finansowy agencji reklamowej zarabia średnio 25 tysięcy złotych miesięcznie. W domu mediowym na tym samym stanowisku zarobki są o tysiąc złotych wyższe.

Podziel się
Dodaj komentarz

Dyrektor finansowy agencji reklamowej zarabia średnio 25 tysięcy złotych miesięcznie. W domu mediowym na tym samym stanowisku zarobki są o tysiąc złotych wyższe.

25,2 tysiąca złotych miesięcznie – tyle wynosi pensja dyrektora finansowego w agencji reklamowej. W ciągu roku przekłada się to na zarobek rzędu 303 tysięcy.

1,4 tysiąca złotych – o tyle więcej zarabia dyrektor finansowy w domu mediowym.

3 tysiące złotych - tyle mniej miesięcznie dostaje dyrektor kreatywny w agencji reklamowej. W ciągu roku na tym stanowisku można zarobić średnio ponad 275 tysięcy złotych.

2,9 tysiąca złotych – tyle więcej w ciągu roku otrzymuje dyrektor strategiczny w domu mediowym, niż w agencji reklamowej.

8 tysięcy złotych miesięcznie wpływa na konto copywritera w agencji. O 3 tysiące więcej dostaje senior copywriter.

1,9 tysiąca złotych miesięcznie więcej zarabia IT manager w domu mediowym, niż ten sam pracownik w agencji reklamowej.

1 tysiąc złotych więcej miesięcznie kosztuje praca account maganera w domu mediowym.

319 tysięcy złotych – tyle rocznie otrzymuje buying director w domu mediowym.

3,6 tysiąca złotych *– zarabia sekretarka/asystentka w domu mediowym. W agencji reklamowej na tym samym stanowisku można dostać średnio *3,8 tysiąca złotych miesięcznie.

273 tysiące złotych – tyle więcej zarabia dyrektor finansowy od recepcjonistki w agencji reklamowej (rocznie).

287 tysięcy złotych rocznie więcej na koncie zgromadzi buyer director niż recepcjonistka w domu mediowym.

499 złotych – tyle kosztuje godzina pracy dyrektora kreatywnego w agencji reklamowej.

139 złotych za godzinę zarabia średnio media buyer w domu mediowym.

Kryzys minął, pensje wzrastają

Jak wynika z raportu przygotowanego przez IDEA! Management Konsulting dla Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, wynagrodzenia dla 24 stanowisk w agencjach reklamowych wzrosły. W przypadku 10 stanowisk płace nie zmieniły się, a kolejnym 24. Stanowiskom wynagrodzenia obniżono.

Z kolei w domach mediowych sytuacja wygląda nieco lepiej, chociaż trzeba wziąć pod uwagę, że miejsc pracy jest mniej. Płace wzrosły w przypadku 14 stanowisk, 11 pozostało niezmienionych, a 12 stanowiskom obniżono pensje.

W badaniu wzięły udział 23 agencje reklamowe oraz 13 domów mediowych. Zbadano także dwie agencje z działami mediowymi. W wynikach nie zostały wzięte pod uwagę premie oraz bonusy na przykład w postaci opieki medycznej.

Tagi: praca, dom, branży, media, raport, rok, agencja, kolej, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz