Notowania

media
10.11.2011 06:18

Orange i darmowe kody. Najbardziej aktywna marka w społecznościach

Orange, mimo nie do końca przychylnych akcji, króluje wśród internautów. Przebija Play i T-Mobile. Zobacz, jak o marce rozmawiają użytkownicy Facebooka.

Podziel się
Dodaj komentarz

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy zdarzyły się trzy sytuacje, które są ciekawe nie tylko z perspektywy marketingu w serwisach społecznościowych, ale również z perspektywy zjawisk - wynika z analizy Brand24. Jednocześnie widać, że Orange jest najbardziej aktywną marką w social media, jeśli chodzi o operatorów komórkowych. Trzy wydarzenia wpłynęły na buzz marki w social mediach. Na początku września Orange wprowadziło darmowe kody,... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: media, koniec, marki, marka, września, użytkownicy, wydarzenia, play, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz