Notowania

internet
10.07.2009 12:10

OS3 kompleksowo dla Redd s

Agencja interaktywna OS3 multimedia wygrała przetarg na kompleksową obsługę w Internecie marki Redd's. W ramach współpracy powstał serwis konkursowy.

Podziel się
Dodaj komentarz

Agencja interaktywna OS3 multimedia wygrała przetarg na kompleksową obsługę w Internecie marki Redd's (Kompania Piwowarska SA). W ramach współpracy powstał serwis konkursowy www.kreacjeredds.pl. OS3 będzie także odpowiedzialna za opracowanie i realizację strategii komunikacji marki Redd’s w Internecie.

- Kompania Piwowarska postawiła przed zaproszonymi do przetargu agencjami wysokie wymagania. Z tym większym entuzjazmem podjęliśmy to wyzwanie. Chcemy, aby nasze realizacje dla Kompanii były przede wszystkim skuteczne. Zamierzamy osiągnąć ten cel poprzez zbudowanie pomiędzy konsumentem a marką Redd's emocjonalnej więzi, która w prosty sposób przekłada się na lojalność, tak przecież ważną w obecnej sytuacji rynkowej - powiedział Marcin Maj, dyrektor zarządzający OS3 multimedia.

  1. lipca uruchomiony został miniserwis konkursowy, związany z promocją edycji limitowanej puszek Redd’s - "Kreacje Redd’s". Konkurs polegać będzie na stworzeniu unikalnego projektu puszki z wykorzystaniem udostępnionego na stronie narzędzia.

Główną nagrodą w konkursie jest wyjazd do Mediolanu. Ponadto co tydzień do wygrania będą designerskie nagrody zaprojektowane przez znane na świecie polskie projektantki.

OS3 również prowadzi działania wspierające markę Redd’s w Internecie.

Tagi: internet, serwis, polski, strona, promocja, projekt, konkurs, marka, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz