Notowania

internet
12.08.2009 09:25

OS3 multimedia dla marki Lirene

Agencja interaktywna OS3 multimedia rozpoczęła współpracę z Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris. Jej efektem jest stworzenie skierowanego do kobiet serwisu produktowo-informacyjnego marki kosmetyków Lirene oraz miniserwisu społecznościowego.

Podziel się
Dodaj komentarz

Agencja interaktywna OS3 multimedia rozpoczęła współpracę z Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris. Jej efektem jest stworzenie skierowanego do kobiet serwisu produktowo-informacyjnego marki kosmetyków Lirene oraz miniserwisu społecznościowego.

Zadaniem przygotowanych przez OS3 serwisów jest wspomaganie realizacji nowej strategii komunikacyjnej marki Lirene, poprzez stworzenie platformy wymiany opinii między kobietami, które łączą te same problemy z pielęgnacją cery. Hasło „Lirene. Znamy się.” ma stać się dla użytkowniczek zachętą do wyrażania opinii, dzielenia się doświadczeniami na temat pielęgnacji skóry i samych kosmetyków Lirene oraz tworzenia sieci znajomych.

Jak informują twórcy serwisu, możliwość dzielenia się doświadczeniami dotyczącymi pielęgnacji cery bardzo szybko znalazła uznanie w oczach użytkowniczek serwisu znamy-się.pl. Ich aktywność dodatkowo stymulują konkursy, w których co miesiąc sto osób, publikujących najciekawsze opinie oraz dziesięć, mających w swoich sieciach powiązań największą liczbę znajomych, nagradzane jest atrakcyjnymi zestawami kosmetyków.

W chwili obecnej w serwisie znajdują się prezentacje pięciu kategorii kosmetyków marki Lirene oraz oddzielny dział poświęcony kosmetykom Lirene IDÉALE. W strefie wiedzy umieszczono zestaw artykułów napisanych przez ekspertów Laboratorium Kosmetycznego Dr Ireny Eris.

Poza przygotowaniem strategii obecności marki Lirene w Internecie, agencja OS3 multimedia była odpowiedzialna za przeprowadzenie sesji zdjęciowej opakowań produktów Lirene. Fotografie zostały wykorzystane m.in. do kreacji internetowych.

Źródło: OS3 multimedia

Tagi: internet, serwis, opinia, sieci, kobieta, konkurs, agencja, fotografia, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz