Notowania

Przejdź na
internet
04.09.2009 08:22

OS3 rozpoczyna współpracę z HSBC Bank Polska

Agencja interaktywna OS3 multimedia wygrała przetarg na kompleksową obsługę w internecie HSBC Bank Polska SA. To pierwsza realizacja OS3 dla tego klienta.

Podziel się
Dodaj komentarz

Agencja interaktywna OS3 multimedia wygrała przetarg na kompleksową obsługę w internecie HSBC Bank Polska SA. To pierwsza realizacja OS3 dla tego klienta.

Celem długofalowej współpracy jest zbudowanie dla HSBC Bank Polska SA efektywnego kanału akwizycji internetowej w trzech obszarach biznesowych: HSBC Premier (usług międzynarodowej bankowości), CMB (bankowości korporacyjnej) oraz oferty dla mikroprzedsiębiorstw. Agencja odpowiadać będzie za przygotowanie strategii obecności banku w sieci oraz za działania taktyczne, jak kreacje kampanii, dedykowane strony www, a także za komunikację kampanii wizerunkowych.

- Cieszymy się, że do grupy naszych klientów z sektora finansowego dołączył HSBC Bank Polska. Obsługa HSBC, jednej z najcenniejszych marek finansowych świata, jest kolejnym owocem konsekwentnie realizowanej strategii biznesowej oraz potwierdzeniem naszego długofalowego myślenia - powiedział Marcin Maj, dyrektor zarządzający OS3 multimedia.

- O wybraniu agencji OS3 zadecydowało jej bogate doświadczenie we współpracy z instytucjami branży finansowej oraz bardzo dobre zrozumienie rynku w zakresie najnowszych technik i procesów pozyskiwania Klientów poprzez kanały online - powiedział Bernard Gołko, E- Business Manager w HSBC Bank Polska SA.

W przetargu brało udział 7 agencji.

Źródło: OS3 multimedia

Tagi: internet, rynek, branży, bank, premier, sieci, polski, strona, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz