Notowania

internet
19.02.2009 12:10

OS3 wprowadza Sagę do Internetu

Po pierwsze: kobieta i jej rodzina, po drugie: unikalna zawartość serwisu, który ułatwi i uprzyjemni życie prawdziwej pani domu.

Podziel się
Dodaj komentarz

Po pierwsze: kobieta i jej rodzina, po drugie: unikalna zawartość serwisu, który ułatwi i uprzyjemni życie prawdziwej pani domu- takie zadania postawił Unilever Polska sp. z o.o. przed Agencją Interaktywną OS3 multimedia, powierzając jej stworzenie strony internetowej Sagi. To pierwsza obecność marki w Internecie.

Strona skierowana jest głównie do kobiet, dla których Internet stał się jednym z głównych mediów, obok telewizji, radia czy czasopism. Każdego dnia do sieci loguje się 85% pań.*

To z myślą o nich, równolegle z serwisem, ruszył pierwszy konkurs na stworzenie romantycznego wiersza do najbliższej osoby, odzwierciedlającego wartości marki. Co tydzień, autorzy 10 najciekawszych utworów nagradzani byli romantyczną kolacją dla dwojga. Konkurs, wspierany kampania radiową, trwał trzy tygodnie, z czego już w pierwszych dwóch wpłynęło ponad 1 000 zgłoszeń.

Serwis www.herbatasaga.pl to nie tylko kompendium wiedzy o produktach marki Saga i historii herbat świata, ale również nowa jakość życia rodzinnego, w którym wspólne spędzanie czasu inspiruje, łączy i uczy. Funkcjonalna, intuicyjna nawigacja, interesujące i nowatorskie narzędzia oraz kolejne konkursy rodzinne - to tylko niektóre cechy wyróżniające serwis.

"Zarządzanie marką na tak konkurencyjnym rynku jak herbaty wymaga szczególnie przemyślanego doboru narzędzi, by podkreślić jej przewagi konkurencyjne. Pamiętając o tym, że dzień kobiety nigdy się nie kończy, stworzyliśmy serwis, który nie odciągnie jej od rodziny, tylko pomoże oryginalnie spędzić czas z najbliższymi" - powiedział Marcin Maj, dyrektor zarządzający OS3 multimedia.

Podzielność uwagi i wielozadaniowość, które cechują współczesne kobiety, "wydłużają" im dobę nawet o kilka godzin. Dlatego już wkrótce na stronie pojawią się dodatkowe aplikacje pozwalające lepiej zorganizować dzień (czas, zakupy, plany lekcji) i zarządzać finansami całej rodziny. Twoje Centrum Dowodzenia dostępne będzie zarówno z poziomu WWW, jak i pulpitu komputera.

*Badanie “We Know Women Online" firmy Hearst Digital

źródło: Informacja prasowa

Tagi: internet, polska, marki, serwis, kampania, sieci, nowa, multimedia, kobiety, strona, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz