Notowania

grupa
07.03.2012 14:41

Oto polska internautka. Lubi śmieszne zdjęcia i portale dla mam

Największą grupę w sieci stanowią kobiety w wieku 15-24 i 25-34 - te młodsze odwiedzają głównie strony ze zdjęciami i modą, z kolei starsze zwracają uwagę na witryny dla mam i te poświęcone tematyce marketingu.

Podziel się
Dodaj komentarz

10 procent polskich internautek jest w wieku od 7 do 14 lat. Dziewczyny zaczynają surfować w sieci bliżej 15 roku życia. W grupie wiekowej 15-24 jest 27 procent internautek. Użytkowniczki te odwiedzają głównie strony z zabawnymi obrazkami, sklepy internetowe z ciuchami (raczej odpowiedniki stacjonarnych sklepów) oraz witryny poświęcone lekcjom, szkole i pomocom naukowym. Jak podaje Gemius, ponad 48 procent użytkowniczek w tej grupie wiekowej odwiedza serwis... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: grupa, serwis, sieci, moda, sklep, zdjęcia, kobiety, sklepy, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz