Notowania

rynek
28.07.2010 13:33

PayPer.pl - nowa sieć reklamowa Agory

Agora uruchomiła kolejną sieć reklamy efektywnościowej. Projekt nazywa się PayPer.pl i tworzony jest przy współpracy z sieciami reklamowymi Glossy Media i AdTaily.

Podziel się
Dodaj komentarz

Agora uruchomiła kolejną sieć reklamy efektywnościowej. Projekt nazywa się PayPer.pl i tworzony jest przy współpracy z sieciami reklamowymi Glossy Media i AdTaily.

To, co ma wyróżniać [ PayPer.pl ]( http://www.payper.pl/ ) na rynku, to jakościowe treści serwisów zawartych w ofercie, kolejnych partnerów będziemy dobierali właśnie według takiego klucza - wyjaśnia **Dorota Bachman**, dyrektor ds. e-commerce i reklamy efektywnościowej w Agorze.

Reklamodawców zachęcają faktem, że ich serwisy co miesiąc odwiedza 11 milionów internautów. Jak pokazuje ostatnie badanie Megapanel, Grupa Gazeta.pl notuje 65,84 procent zasięgu. Agora rozmawia również z innymi wydawcami. PayPer.pl korzysta z technologii TradeDoublera, jednego z systemów do monitorowania i raportowania kampanii efektywnościowych.

W ramach sieci klienci mają do wyboru 10 pakietów tematycznych. Mogą też skorzystać z pakietów specjalnych i skompletować własną listę serwisów z Grupy Gazeta.pl, w których ma być wyświetlana reklama. Oferta PayPer skierowana jest do klientów indywidualnych, agencji reklamowych oraz domów mediowych.Ceny za usługę różnią się zależności od wybranego pakietu reklamowego.

Tagi: rynek, serwis, dom, system, media, reklama, sieci, kampania, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz