Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
spółki
29.01.2009 00:10

PBI proponuje zmiany na rynku badań internetu w Polsce

Właściciele spółki Polskie Badania Internetu oraz członkowie Rady Badania Megapanel z ramienia PBI, podjęli decyzje w kwestii rozwoju rynku badań internetu w Polsce.

Podziel się
Dodaj komentarz

*Właściciele spółki Polskie Badania Internetu (PBI) oraz członkowie Rady Badania Megapanel z ramienia PBI, podjęli decyzje w kwestii rozwoju rynku badań internetu w Polsce. *

W trakcie cyklu spotkań wypracowano dokument wyznaczający kierunki badań internetu na najbliższe lata. Opisuje on takie obszary rozwoju badania jak jego transparentność, uproszczenie metodologii, skrócenie czasu dostarczania wyników. Dokument został przed kilkoma dniami przedstawiony firmie Gemius. PBI kładzie w nim szczególny nacisk na zmianę rozwiązań na bardziej czytelne dla rynku reklamowego oraz dostosowanie technologii do światowych standardów.

Dotychczasowa metodologia stosowana przez wykonawcę badania Megapanel, wypracowana ponad 5 lat temu jest dziś przestarzała i nie obejmuje wszystkich aktualnych zjawisk rynkowych jak i stosowanych obecnie technologii - mówi Andrzej Garapich, prezes spółki Polskie Badania Internetu.

Właściciele PBI i Zarząd Spółki chcą przy współpracy firmy Gemius wprowadzić zmiany w metodologii badania Megapanel w ciągu kilku miesięcy. Badanie Megapanel PBI/Gemius stanie się wówczas nowoczesnym i znacznie czytelniejszym narzędziem dla całej branży interaktywnej w Polsce.

Źródło: informacja prasowa

Tagi: spółki, badania, zmiany, polsce, zarząd, decyzje, rozwoju, firmie, dokument, megapanel, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz