Notowania

internet
24.02.2010 10:35

Pepsi stawia na interaktywność

Ta znana marka powoli odchodzi od tradycyjnych mediów, zastępując je Internetem. W tym roku ruszyły nowe serwisy, a działania reklamowe bardziej skupione są na społecznościowej kampanii na Facebooku, niż na telewizyjnym spocie.

Podziel się
Dodaj komentarz

Ta znana marka powoli odchodzi od tradycyjnych mediów, zastępując je Internetem. W tym roku ruszyły nowe serwisy, a działania reklamowe bardziej skupione są na społecznościowej kampanii na Facebooku, niż na telewizyjnym spocie.

Pepsi pierwszy raz w swojej kampanii spycha telewizję na dalszy plan, zastępując ją budowaniem interakcji z użytkownikami.

Nowy projekt opiera się na społecznie zaangażowanym marketingu internetowym. Uczestnicy będą pytani o to, w jaki sposób firma ma wydać 13 milionów na cele charytatywne. Sieć ma posłużyć także do swoistego "podebrania" Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, konkurencyjnej Coca Coli, która jest ich sponsorem.

Pierwszą fazą nowej kampanii będzie trzydziestosekundowa wirusowa reklama Pepsi Max, przedstawiająca francuskiego piłkarza - Thierry Henry.

Firma nie odchodzi jednak całkowicie od tradycyjnej promocji. Latem ukażą się spoty telewizyjne z kolejnymi piłkarzami.

Źródło: marketingmagazine.co.uk

Tagi: internet, serwis, media, reklama, telewizja, projekt, kampania, marketing, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz