Notowania

firma
04.06.2009 12:10

PerformanceMEDIA wkracza na japoński rynek

PerformanceMEDIA agencja marketingu w wyszukiwarkach, podjęła się realizacji dużego projektu dla włoskiego klienta - Colosseo w japońskiej wyszukiwarce yahoo.co.jp.

Podziel się
Dodaj komentarz

PerformanceMEDIA agencja marketingu w wyszukiwarkach, podjęła się realizacji dużego projektu dla włoskiego klienta - Colosseo w japońskiej wyszukiwarce yahoo.co.jp.

Do tej pory firma podejmowała współpracę głównie z klientami z regionu Europy Środkowo- Wschodniej oraz Ameryki Południowej. Rynek japoński to nowy obszar działalności firmy.

W ramach planu rozwijania działalności międzynarodowej firma PerformanceMEDIA, rozpoczęła realizację swoich usług na rynku japońskim. Pierwszym klientem z tego kraju, została jedna z najpopularniejszych sieci restauracji włoskich w Japonii.

Firma podjęła się działań związanych z optymalizacją strony (SEO) i pozycjonowania strony klienta w japońskiej wersji wyszukiwarki Yahoo.co.jp. Nawiązanie współpracy z Colosseo nastąpiło pod koniec listopada 2008 roku. Pierwsze wyniki tej formy reklamy można było zauważyć już po miesiącu - strona Colosseo znalazła się w pierwszej dziesiątce w propozycjach wyszukiwarki Yahoo.co.jp, natomiast na dzień dzisiejszy plasuje się w pierwszej szóstce wyników dla zapytania " włoskiej restauracji w Japonii".

Źródło: PerformanceMEDIA

Tagi: firma, rynek, rynku, wyniki, sieci, reklamy, agencja, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz