Notowania

serwis
05.03.2010 12:11

Piłkarska kampania Netii

Serwis przygotowany przez agencję 180heartbeats jest wsparciem dla kampanii reklamowej "Kadra Netii" promującej nową ofertę firmy. Internauci mogą się przejść po wirtualnym stadionie oraz stworzyć własnego zawodnika.

Podziel się
Dodaj komentarz

Serwis przygotowany przez agencję 180heartbeats jest wsparciem dla kampanii reklamowej "Kadra Netii" promującej nową ofertę firmy. Internauci mogą się przejść po wirtualnym stadionie oraz stworzyć własnego zawodnika.

Serwis kampanii dostępny jest pod adresem internetsuperliga.pl. Wraz z kolejnymi jej etapami, stadion zapełniać się będzie nowymi zawodnikami (w rolę każdego wciela się Tomasz Kot).

Na stronie internauci mogą również wziąć udział w konkursie, tworząc swojego własne zawodnika. Pojawiają się oni w galerii i są oceniani przez innych internautów.

Tematem przewodnim kampanii "Kadra Netii" na Facebooku będzie „Kapitanat”. Na stworzonych Fan Page’ach zawodnicy rywalizować będą między sobą o to, który z nich jest lepszym piłkarzem i zasługuje na miano kapitana nowej drużyny. Trener kadry będzie pełnił rolę obiektywnego i profesjonalnego arbitra.

Źródło: 180hearbeats

Tagi: serwis, strona, kampania, konkurs, agencja, netia, kadry, facebook, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz