Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
rynek
17.05.2010 14:21

Play nudzi w nowej kampanii. Brak pomysłów czy brak pieniędzy?

Reklamy Play zawsze zaskakiwały. Były pomysłowe, konkretne, niekiedy śmieszne. Jednak od pewnego czasu sieć komórkowa przeżywa reklamową stagnację, a jej kreacje są po prostu nudne. Najnowsza kampania rozczarowuje. Zmiana agencji na Grandes Kochonos nie wyszła Play na dobre.

Podziel się
Dodaj komentarz

Reklamy Play zawsze zaskakiwały. Były pomysłowe, konkretne, niekiedy śmieszne. Jednak od pewnego czasu sieć komórkowa przeżywa reklamową stagnację, a jej kreacje są po prostu nudne. Najnowsza kampania rozczarowuje. Zmiana agencji na Grandes Kochonos nie wyszła Play na dobre.

Nowa kampania najmłodszego operatora komórkowego jest bardzo stonowana. Zupełnie nie w stylu Play. Brakuje prześmiewczych dialogów, brakuje zaskakującego scenariusza. Spoty nie zapadają w pamięć (może poza nieco krzywym zgryzem pani występującej w reklamie), nie są w żaden sposób interesujące. 30-sekundowy dialog jest dobry dla reklam proszku do prania, nie dla operatora, który już nieraz wykazał się pomysłowością.

Aktualna kampania Play Fresh to pierwsze dzieło agencji Grandes Kochonos na zlecenie Play.

Podobnie reklamy prasowe.

Warto zaznaczyć, że Play Fresh szturmem zdobyła rynek i wymusiła na pozostałych operatorach obniżenie stawek za połączenia. Pierwsza kampania była świetna, dopracowana w każdym szczególe. Przygotowująca ją agencja Change Integrated całkowicie wykorzystała potencjał oferty i stworzyła spójne, interesujące kreacje. Pamiętamy spoty z zimowej odsłony Play Fresh?

Play bawił się również kosztem konkurencji. Jako pierwszy operator zastosował reklamy porównawcze, prześwietlając „gwiazdki” pozostałych ofert. Za tę kampanię trafił do sądu, co samo w sobie było świetną promocją.

Co zostało z tej odwagi i pomysłowości? Niewiele. Play chyba nie ma już na siebie pomysłu. Jest jeszcze druga możliwość: nie ma budżetu. Albo jedno i drugie, bo przecież napędem dla kreatywności zazwyczaj są pieniądze.

Tagi: rynek, reklama, pieniądze, kampania, agencja, styl, sieć, spot, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz