Notowania

internet
16.06.2010 13:19

Plażowanie w wielkim mieście - nowa kampania Redd's w sieci

Pięć miast walczy o wybudowanie specjalnej plaży. Akcja jest częścią wakacyjnej kampanii marki Redd's przygotowanej przez OS3 multimedia.

Podziel się
Dodaj komentarz

Pięć miast walczy o wybudowanie specjalnej plaży. Akcja jest częścią wakacyjnej kampanii marki Redd's przygotowanej przez OS3 multimedia.

Strona umożliwia użytkownikom głosowanie na wybrane miasto spośród Warszawy, Poznania, Krakowa, Torunia i Chorzowa. W dwóch miastach, które uzyskają największą liczbę głosów internautów, marka Redd’s zbuduje wakacyjne plaże. Głosować można tylko po wcześniejszym zarejestrowaniu się w witrynie. Dlaczego wybrane zostały akurat te miasta?

Miasta, które są uwzględnione w rankingu, zgodziły się na stworzenie plaży na okres wakacji. Lokalizacje są mniej więcej w centrach miast, nie na obrzeżach. Na plażach będą odbywały się imprezy, a także będzie można poleżeć na leżaku pod parasolem. Inne polskie miasta nie wyraziły zgody na budowę plaży, między innymi Wrocław  - mówi Marcin Maj, managing director OS3 multimedia. - Zobaczymy, czy plaże będą utrzymywane po wakacjach.

|

|
| --- | --- |

| |

|
| --- | --- |

W serwisie znajduje się również gra flashowa, w której trzeba jak najszybciej dotrzeć do osoby po drugiej stronie plaży, omijając tym samym wszystkie przeszkody.

Za stronę www.plazaradości.pl oraz działania w internecie odpowiada agencja OS3 multimedia. Agencja realizowała wcześniej inne projekty dla marki: kampanię "Babski wieczór" oraz konkurs "Kreacje Redd's".

Tagi: internet, polski, serwis, akcja, strona, budowa, sieci, kampania, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz