Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
materiały
16.03.2012 12:44

Plejada.pl wizerunkowo w prasie. Skandale, czerwone dywany i wpadki

Serwis rozrywkowy rusza z kampanią w kolorowych magazynach pod hasłem "...więcej wywiadów, zdjęć, filmów, reportaży, relacji, komentarzy tylko na plejada.pl".

Podziel się
Dodaj komentarz

Kampanię będą wspierać dodatkowo materiały redakcyjne - raporty specjalne - nawiązujące do reklam. Hasła reklamowe brzmią "Kto zabłysnął na czerwonym dywanie", "Kto zaliczył modową wpadkę", "Skandal za kulisami show", "Kto zostanie prawdziwa gwiazdą" i w tym tonie utrzymane będą artykuły w Plejadzie. Także od marca Ewa Wojciechowska, redaktor naczelna Plejada.pl, jest stałym gościem-ekspertem "Czerwonego Dywanu", formatu o gwiazdach i show-biznesie, w ... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Tagi: materiały, kampania, serwis, film, wywiad, specjalne, skandal, artykuły, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz