Notowania

serwis
21.01.2010 13:43

"Pokój Marzeń" przyciągnął ponad 200 tys. internautów

Zakończył się konkurs "Pokój Marzeń", przeprowadzony na stworzonej przez E_misja Interactive 360 platformie komunikacyjnej Akademia Troskliwej Mamy dla marki Cleanic Kindii. Dzięki tej zintegrowanej kampanii marce udało się zaangażować ponad 216 tys. internautów.

Podziel się
Dodaj komentarz

Zakończył się konkurs "Pokój Marzeń", przeprowadzony na stworzonej przez E_misja Interactive 360 platformie komunikacyjnej Akademia Troskliwej Mamy dla marki Cleanic Kindii. Dzięki tej zintegrowanej kampanii marce udało się zaangażować ponad 216 tys. internautów.

Podczas zabawy w "Pokój Marzeń" mamy mogły stworzyć idealny pokój dla swojego dziecka, zapraszać znajomych do oddawania na niego głosów, a na koniec – wygrać urządzenie tytułowego, idealnego pokoju. Celem konkursu była komunikacja rebrandingu marki, poszerzenie bazy danych matek i budowa wolumenu użytkowniczek Akademii Troskliwej Mamy.

Dzięki kampanii wspierającej, która obejmowała kampanię displayową, AdSense, AdWords, mailingową, newsletterową, platformę odwiedziło ponad 216 300 unikalnych użytkowników, którzy pojawili się na stronach serwisu 391 959 razy. Baza danych adresów e-mail Cleanic Kindii wzbogaciła się również o 15 tysięcy nowych adresów młodych mam. Według przedstawicieli agencji, kampania zrealizowała także cel, którym było budowanie kontaktu konsumenta z marką – użytkownicy spędzali średnio 4,5 min. na serwisie.

- Na sukces akcji w największej mierze miały wpływ mechanizmy rekomendacyjne, których zadaniem było pobudzenie uczestniczek do rekomendacji - mówi Michał Siejak, CEO E_misja Interactive 360. - Dzięki zaimplementowaniu mechanizmu Member-Get-Member, mamy zostawiły w sieci ponad 38 400 wpisów dotyczących konkursu i samej platformy.

Źródło: E_misja Interactive 360

Tagi: serwis, akcja, budowa, rekomendacja, sieci, strona, emisja, kampania, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz