Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Pół roku po zamknięciu. Jak radzi sobie Przekrój?

0
Podziel się:

Tygodnik od kilku miesięcy każe sobie płacić za dostęp do internetowej wersji. Wciąż jednak nie chce ujawnić jak wygląda sprzedaż. Czy jest tak źle, że wstyd się przyznać?

Pół roku po zamknięciu. Jak radzi sobie Przekrój?

Serwis przeżył w kwietniu prawdziwy kataklizm. Kiedy Przekrój udostępniał materiały bez opłat, strona generowała blisko milion krajowych odsłon ogółem, przy liczbie użytkowników na poziomie 120 tysięcy. Pierwszy pełny miesiąc z płatnymi materiałami przyniósł prawie piętnastokrotny spadek odsłon, a Megapanel przestał rejestrować liczbę real users. W sieci Przekrój.pl odbił dopiero w maju - o blisko 300 procent, jednak już miesiąc... Czytaj więcej w Interaktywnie.com »

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
interaktywnie.com
KOMENTARZE
(0)