Notowania

rynek
15.09.2009 07:56

Polski Instytut Sztuki Filmowej z GoldenSubmarine

Agencja interaktywna GoldenSubmarine stworzyła nowy serwis internetowy dla Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej.

Podziel się
Dodaj komentarz

Agencja interaktywna GoldenSubmarine stworzyła nowy serwis internetowy dla Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej.

Nowy serwis internetowy Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej ma charakter informacyjno-wizerunkowy. Strona skierowana jest do kilku grup odbiorców. Najszerszą grupę stanowią pasjonaci kinematografii, którym portal zaoferuje informacje dotyczące ambitnego kina, przede wszystkim polskiego. Informacje o bieżących wydarzeniach, blok multimedialny umożliwiający przeglądanie zapowiedzi filmów, kalendarz wydarzeń, czy też spersonalizowany newsletter - to kolejne propozycje dla użytkowników.

Kolejna grupa odbiorców serwisu to dziennikarze, analitycy rynkowi oraz studenci. Do nich kierowane będą informacje o charakterze branżowym. W dziale Kinematografia znajdą oni informacje na temat festiwali i przeglądów filmowych. Wiedza na temat rynku filmowego została wzbogacona o galerię multimediów – znajdą się w niej zdjęcia oraz materiały audio i wideo.

Potencjalni partnerzy, beneficjenci oraz filmowcy - to grupa, która znajdzie na portalu informacje branżowe, o charakterze bardziej specjalistycznym. Dział Pierwsze Ujęcie ma za zadanie wspierać kontakt Instytutu z młodymi filmowcami i pomóc im w skorzystaniu z pomocy oferowanej przez PISF. Z kolei dział Asystent Wnioskodawcy pokaże użytkownikowi, jak krok po kroku uzyskać dofinansowanie od PISF na realizację planowanego projektu.

Źródło: GoldenSubmarine

Tagi: rynek, sztuka, serwis, materiały, polski, pomoc, strona, portal, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz