Notowania

sieci
05.08.2010 09:21

Polskie internautki wolą drogie kosmetyki

Polki, jeśli decydują się na poszukiwanie kremów w sieci, są to przeważnie specyfiki kosztujące co najmniej 180 złotych.

Podziel się
Dodaj komentarz

Polki, jeśli decydują się na poszukiwanie kremów w sieci, są to przeważnie specyfiki kosztujące co najmniej 180 złotych.

Internautki znad Wisły bezgranicznie wierzą markom i wysokim cenom - twierdzi portal iWoman.pl, powołując się na badania przeprowadzone przez porównywarkę cen Skąpiec.pl. Zaledwie jedna na siedemnaście użytkowniczek sieci interesuje się ofertą tańszą niż 20 złotych.

Wyniki badań pokazują, że Polki w sieci najczęściej poszukują informacji o kremach wyszczuplających i antycellulitowych. Eksperci przestrzegają jednak, że ani cena, ani marka kosmetyku nie gwarantują skuteczności. Więcej w iWoman.pl.

Tagi: sieci, cena, portal, badania, marka, kosmetyki, eksperci, polskie, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz