Notowania

internet
12.03.2010 10:40

Ponad 2 mln widzów telewizji internetowej ipla

Już dwa miliony użytkowników internetu korzysta z telewizji internetowej ipla. Jeszcze kwartał temu było ich o połowę mniej niż dziś, a w ciągu roku liczba ta powiększyła się aż czterokrotnie.

Podziel się
Dodaj komentarz

Już dwa miliony użytkowników internetu korzysta z telewizji internetowej ipla. Jeszcze kwartał temu było ich o połowę mniej niż dziś, a w ciągu roku liczba ta powiększyła się aż czterokrotnie.

W lutym ilość widzów ipla przekroczyła poziom dwóch milionów miesięcznie. W ostatnim kwartale liczba ta wzrastała o kilkaset tysięcy nowych użytkowników każdego miesiąca. Zdaniem przedstawicieli ipla, tempo przyrostu ilości widzów on-line jest kolejnym dowodem na to, że ostatni rok był czasem telewizji internetowej.

miesiąc rok liczba użytkowników
Luty 2010 2 032 368
Styczeń 2010 1 839 450
Grudzień 2009 1 374 052
Listopad 2009 1 071 482

źródło: gemiusTraffic

- Można powiedzieć, że ilość użytkowników ipla jest wprost proporcjonalna do wielkości oferowanej przez nas bazy treści wideo. Udostępniamy ofertę programową ciekawą dla internautów o bardzo różnych preferencjach – tłumaczy wyniki Jarosław Rawicki, odpowiedzialny w spółce Redefine za pozyskiwanie treści dla telewizji internetowej ipla. – Zamierzamy utrzymać tę pozycję i rozmawiamy z kolejnymi wytwórniami i stacjami telewizyjnymi na temat współpracy - dodaje.

Dane z grudnia 2009 pokazują, że ipla utrzymuje swoją przewagę pod względem czasu, jaki internauci poświęcają dziennie na korzystanie z telewizji internetowych. Z danych Megapanel PBI/Gemius i gemiusStream wynika, że jest jedyną polską telewizją internetową, której internauci poświęcają dziennie podobną ilość czasu, co telewidzowie swoim ulubionym stacjom. Ostatnie miesiące 2009 roku pokazują też, że internauci spędzają średnio kilka minut na korzystaniu z telewizji internetowych, natomiast na platformie ipla oglądają treści wideo przez ponad godzinę dziennie.

Tagi: internet, polski, telewizja, rok, platforma, wideo, online, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz