Notowania

polska
30.03.2009 01:00

"Poradnik - Marketing Afiliacyjny" już dostępny w internecie

Współpraca największych sieci afiliacyjnych zaowocowała wydaniem, pod egidą IAB Polska, kompendium wiedzy dotyczącego marketingu afiliacyjnego. Książka jest rozpowszechniana bezpłatnie w internecie.

Podziel się
Dodaj komentarz

Współpraca największych sieci afiliacyjnych zaowocowała wydaniem, pod egidą IAB Polska, kompendium wiedzy dotyczącego marketingu afiliacyjnego - zdobywającej coraz większa popularność w Polsce i wyjątkowo przydatnej w trudnych czasach kryzysu - dziedziny. Książka jest rozpowszechniana bezpłatnie w internecie.

"Poradnik - Marketing Afiliacyjny" wyjaśnia podstawowe zasady prowadzenia działań reklamowych w internecie z wykorzystaniem tzw. sieci afiliacyjnych. Opisuje jak wygląda współpraca pomiędzy reklamodawcą, wydawcą i siecią afiliacyjną, objaśnia podstawowe pojęcia, pokazuje sposób w jaki sieci afiliacyjne optymalizują kreacje reklamowe i serwis docelowy reklamodawcy. Podpowiada jak osiągnąć wysokie zyski wykorzystując ten rodzaj reklamy.

"Marketing afiliacyjny marketing jest bardziej precyzyjny, mniej ryzykowny, efektywniejszy i tańszy, niż wykorzystywanie mediów tradycyjnych" - wyjaśnia Jacek Pasławski, Prezes Zarządu Novem, jednego z liderów performance marketingu i współautorów Poradnika. "Mierzalność kampanii w przypadku TV, radia, prasy czy outdooru jest tylko szacunkowa, odpowiedzialność za efekt ponoszą reklamodawca i dom mediowy, zaś efektywność jest różna. Lepiej jest w przypadku tradycyjnego internetu, bo tu mierzalność jest precyzyjna, ale odpowiedzialność za efekt wciąż spoczywa na reklamodawcy. Program afiliacyjny - dzięki oprogramowaniu trackingowemu - gwarantuje bardzo precyzyjny pomiar, maksymalną efektywność kampanii, zaś odpowiedzialność spoczywa w całości na sieci afiliacyjnej i wydawcach. Klient płaci więc wyłącznie za faktyczny, a nie "oczekiwany" efekt" - dodaje Pasławski.

Z usług sieci afiliacyjnych korzystają firmy różnych branż. Najszybciej ich zalety dostrzegły branże: finansowa, telekomunikacja, handel detaliczny, rozrywka i biura podróży. Sądząc po ekspansji takiego modelu prowadzenia biznesu w krajach, gdzie używanie internetu w celach marketingowych jest bardziej powszechne, również u nas będzie on stosowany coraz szerzej. Obecny kryzys sprzyja liczeniu każdej złotówki. Poradnik Marketingu Afiliacyjnego to dobry krok, aby przybliżyć tę dziedzinę również polskim marketingowcom.

Źródło: Informacja prasowa

Tagi: polska, kryzys, telekomunikacja, dom, handel, serwis, polsce, marketing, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz