Notowania

Przejdź na
polska
26.10.2009 09:24

Porażkę "Endrju" zobaczyło ponad 8 mln widzów w telewizji i 30 tys. w Sieci

Pojedynek Adamka i Gołoty, który odbył się w sobotni wieczór w ramach Polsat Boxing Night, obejrzało w Polsacie i Polsacie Sport w sumie 8,19 mln osób, a w Sieci do 30 tys. widzów.

Podziel się
Dodaj komentarz

Pojedynek Tomasza Adamka i Andrzeja Gołoty, który odbył się w sobotni wieczór w ramach Polsat Boxing Night, obejrzało w Polsacie i Polsacie Sport w sumie 8,19 mln osób, a w Sieci do 30 tys. widzów.

Walka Adamek-Gołota rozpoczęła się ok. godziny 23.00. Relacja na żywo z gali Polsat Boxing Night dostępna była w internecie na platformie ipla. Średnia oglądalność całej gali wyniosła 24 tys. internautów, jednak w decydujących momentach liczba osób jednocześnie oglądających transmisję wynosiła 30 tys. Spółka Redefine, operator aplikacji ipla, poinformowała, że był to najlepszy wynik oglądalności wśród wszystkich przeprowadzanych do tej pory w Polsce transmisji internetowych.

Ci, którzy zdecydowali się na oglądanie gali w Sieci, mogli obserwować walki z innych ujęć niż te prezentowane przez telewizję, a zamiast komentarza redaktora sportowego, słyszeli autentyczne komentarze i uwagi trenerów oraz sekundantów z narożników ringu. Podczas przerw pomiędzy walkami emitowane były wywiady ze specjalnymi gośćmi gali. W trakcie całej sześciogodzinnej autorskiej transmisji brak było przerw reklamowych.
Natomiast z danych AGB Nielsen Media Reserach wynika, że łączny udział obu stacji w czasie jej trwania wyniósł ponad 60 proc. Cały wieczór bokserski, czyli wszystkie walki wraz z komentarzami i programami towarzyszącymi, obejrzało 4,88 mln widzów w Polsacie i 558 tys. w Polsacie Sport, co razem dawało 35,4 proc. udziału w rynku.

Zwycięstwo Adamka zobaczyli przede wszystkim mężczyźni (56,1 proc. widzów pojedynku). Wśród widzów przeważali głównie mieszkańcy terenów wiejskich (39,5 proc. widowni), a także w małych miastach (24,1 proc.). Trochę mniej zainteresowanych walką było wśród mieszkańców największych miastach (20,4 proc.). W takim samych stopniu pojedynek przyciągał młodych, jak i starszych.

Tagi: polska, internet, media, sieci, sport, telewizja, komentarz, program, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz