Notowania

rynek
08.07.2010 10:51

Posiadacze iPhona i Androida częściej korzystają z mobilnych gier

Jedna trzecia użytkowników iPhone i Androida wyszukuje przez telefon lokalne firmy czy usługi - wynika z danych Compete za pierwszy kwartał 2010 roku. Coraz częściej polegamy tylko na telefonie przy poszukiwaniu informacji.

Podziel się
Dodaj komentarz

Jedna trzecia użytkowników iPhone i Androida wyszukuje przez telefon lokalne firmy czy usługi - wynika z danych Compete za pierwszy kwartał 2010 roku. Coraz częściej polegamy tylko na telefonie przy poszukiwaniu informacji.

66 procent użytkowników smartfonów czyta na ekranie telefonu newsy i artykuły, również przez kanały RSS. 60 procent aktualizuje swoje konta w serwisach społecznościowych. Jednak tylko co trzeci użytkownik korzysta z mobilnej wersji Twittera. Prawie połowa bloguje, a 59 procent odpowiada na prywatne wiadomości w social media.

Użytkownicy iPhonów i Androida dwa razy częściej, niż posiadacze BlackBerry czy telefonów z Windows Mobile, korzystają z gier mobilnych. Tylko 5 procent użytkowników smartfona Apple nie dodało do swojego urządzenia aplikacji z grą, podczas gdy aż 60 procent osób korzystających systemu Windows Mobile omija gry szerokim łukiem. Prawie połowa użytkowników BlackBerry nie korzysta z gier.

W samych Stanach Zjednoczonych liczba użytkowników aplikacji mobilnych serwisów społecznościowych wzrosła prawie trzykrotnie w porównaniu do pierwszego kwartału 2009 roku. W sumie rynek mobilnych gier wart jest 14,5 miliona euro.

Ze smartfonów coraz częściej korzystają również dzieci i nastolatki, skutecznie szturmując rynek. Aż o 30 punktów procentowych wzrósł odsetek osób w wieku 15-18 lat, które aktywnie korzystają z technologii mobilnych. Dla firm to dobry znak, że warto inwestować w marketing mobile.

Tagi: rynek, serwis, system, technologia, marketing, rok, telefon, urządzenia, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz