Notowania

Przejdź na
marki
11.05.2009 15:10

Powąchaj, ale nie dotykaj

Powstał nowy serwis promujący markę Chanel No.5, jedne z najsłynniejszych perfum na świecie.

Podziel się
Dodaj komentarz

Powstał nowy serwis promujący markę Chanel No.5, jedne z najsłynniejszych perfum na świecie.

Internetowa witryna chaneln5.com wspiera telewizyjną kampanię. Reklamę "Night train", w której występują Audrey Tautou i Travis Davenport wyreżyserował Jean-Pierre Jeunet.

Na stronie możemy nie tylko zobaczyć wspomniany spot, ale także obejrzeć materiały, ukazujące kulisy jego powstania oraz wywiady z twórcami. Dodatkowo internauci mogą zapoznać się z historią marki, która uznawana jest za przełomową w historii perfum oraz poznać bliżej postać Gabrielle "Coco" Chanel.

"Zobaczyć", "obejrzeć", "zapoznać się"... czy to jednak nie za mało, jak na witrynę internetową? Jak słusznie zauważa blog Adverblog, twórcy zbyt mocno postawili na prezentację, nie dając większych możliwości interakcji z marką. Użytkownik oprócz przeglądania - co prawda wysokiej jakości - materiałów video, nie ma tu zbyt wiele do roboty i jego pierwsza wizyta na chaneln5.com będzie najprawdopodobniej także ostatnią.

Źródło: Adverblog

Tagi: marki, serwis, materiały, spot, video, jakości, internauci, wizyta, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz