Notowania

polska
15.12.2009 09:43

Powstał nowy serwis monitorowania mediów społecznościowych - BrandoMetr

BrandoMetr to nowe narzędzie służące do monitorowania mediów społecznościowych, dzięki któremu można wyszukiwać i analizować wypowiedzi zamieszczane przez konsumentów w Sieci, w tym także na Twitterze, Blipie, Pingerze i Flakerze w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Serwis ruszył 14 grudnia.

Podziel się
Dodaj komentarz

BrandoMetr to nowe narzędzie służące do monitorowania mediów społecznościowych, dzięki któremu można wyszukiwać i analizować wypowiedzi zamieszczane przez konsumentów w Sieci, w tym także na Twitterze, Blipie, Pingerze i Flakerze w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Serwis ruszył 14 grudnia.

Póki co w bazie seriwsu BrandoMetr.pl jest prawie 600 tys. blogów (w tym z platform: bloog.pl, blogspot.com, blox.pl, blog.interia.pl), serwisy społecznościowe (m.in. Youtube.com, Grono.pl), 22 814 najważniejszych polskich forów internetowych, polskie grupy dyskusyjne i serwisy mikroblogowe - Twitter, Blip. Pinger, Flaker. Grupa ta ma w przyszłości się zwiększyć.

- Pomysł na BrandoMetr powstał, ponieważ żadne z obecnych na rynku rozwiązań do monitorowania mediów nie spełniało oczekiwań marketerów. Obecność każdej firmy w social media powinna zaczynać się od słuchania tego, co o marce mówią konsumenci oraz zidentyfikowania miejsc, które sami wybrali, aby te dyskusje prowadzić. Tymczasem dostępne na polskim rynku narzędzia nie obejmują swoim zasięgiem nowoczesnych mediów. BrandoMetr jest pierwszym w Polsce serwisem, który monitoruje Twittera oraz polskie mikroblogi: Blip, Flaker i Pinger – mówi Tomasz Olejnik, brand manager BrandoMetr.pl.

BrandoMetr ma użytkownikom dostarczy informacji, o tym kto, co, kiedy, w jakich okolicznościach i w jakich miejscach w polskiej Sieci powiedział na temat konkretnej marki. Jeśli idzie o funkcjonalności - póki co serwis mierzy tzw. hotness, czyli sprawdza, czy dany wpis jest istotny i w jakim stopniu, a wkrótce uruchomiony ma być tzw. sentiment automatycznie klasyfikujący wypowiedzi na pozytywne i negatywne.

- Skupiliśmy się na najbardziej pożądanych funkcjonalnościach, umożliwiających otrzymywanie i przetwarzanie najważniejszych dla marek wyników w jak najkrótszym czasie. Dodatkowo opracowaliśmy zaawansowany algorytm pozwalający użytkownikowi dowiedzieć się, na ile „gorąca”- pilna i ważna jest konkretna wypowiedź znaleziona przez system – dodaje Olejnik.

BrandoMetr jest kierowany do brand managerów, pracowników działów marketingu, obsługi klienta oraz R&D w firmach, do agencji PR, marketingowych i firm konsultingowych, które oferują usługę monitoringu Internetu swoim klientom.

Tagi: polska, internet, rynek, serwis, media, system, polski, sieci, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz