Notowania

internet
11.12.2009 10:47

Poznaliśmy laureatów Webstarfestival 2009

National-Geographic Stroną Roku 2009. Grand WebstarCreative w ręce 180Heartbeats za video Czesio i Wiesio dla ING. Człowiekiem Roku Polskiego Internetu 2009 został Rafał Agnieszczak.

Podziel się
Dodaj komentarz

National-Geographic Stroną Roku 2009. Grand WebstarCreative w ręce 180Heartbeats za video Czesio i Wiesio dla ING. Człowiekiem Roku Polskiego Internetu 2009 został Rafał Agnieszczak.

Wczoraj podczas uroczystej gali w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie rozdano tegoroczne nagrody w konkursie Webstarfestival dla najlepszych stron w polskim internecie.

Prestiżowy tytuł Człowieka Roku Polskiego Internetu 2009 otrzymał Rafał Agnieszczak, prezes m.in. Fotka.pl. Jak czytamy w uzasadnieniu: "integracja bytów, ujednolicenie komunikacji, integracja serwisów – spójna, konsekwentna, długofalowa strategia działania; za wymyślenie i stworzenie Startup School". Agnieszczak w wyścigu o tytuł pokonał Jarosława Sobolewskiego, Marcina Woźniaka, Mateusza Tułeckiego, Andrzeja Garapicha, oraz Michała Brańskiego, Krzysztofa Sierotę i Jacka Świderskiego.

Nagroda Grand Webstar Creative powędrowała do agencji 180Heartbeats za kampanię Czesio i Wiesio dla ING, a najlepszą stroną roku 2009 został serwis www.national-geographic.pl.

Pełne wyniki dostępne są w tym miejscu.

Tagi: internet, serwis, polski, strona, warszawa, prezes, kampania, konkurs, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz