Notowania

internet
12.01.2011 16:22

Pracuj.pl zachęca do zmiany pracy

Serwis startuje z kampanią promocyjną. Kampania obejmie stacje telewizyjne, outdoor, internet, regionalne rozgłośnie radiowe oraz Multikina w całej Polsce.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Kampania Pracuj.pl)

Serwis startuje z kampanią promocyjną. Kampania obejmie stacje telewizyjne, outdoor, internet, regionalne rozgłośnie radiowe oraz Multikina w całej Polsce.

„Pracuj tam, gdzie będziesz doceniany”, „Pracuj w takich godzinach, by wszyscy byli zadowoleni”, „Pracuj z ludźmi, dzięki którym chce się pracować” – to hasła, którymi serwis chce przekonać wszystkich do swojej propozycji.

Kampania ruszyła wraz z początkiem nowego roku. Przez dwa miesiące będzie obecna w telewizji, internecie oraz regionalnych rozgłośniach radiowych. W Mulitikinach spot będzie można zobaczyć przed seansami oraz na specjalnych, interaktywnych podłogach. W największych miastach pojawią się także bilboardy.

Pracuj.pl w swojej kompani zamierza wykorzystać także social media. Fani serwisu na Facebooku będą mogli korzystać z poradników tematycznych. Znajdą na nich informacje jak np. odpowiednio zaplanować sobie pracę czy negocjować wynagrodzenie.

Tagi: internet, praca, serwis, media, kampania, pracy, zmiany, informacje, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz