Notowania

praca
16.12.2009 12:11

Premier stawia na social media

Dzisiaj uruchomiona została nowa strona internetowa Kancelarii Premiera, a w niej m.in. więcej multimediów (foto, wideo i transmisje internetowe), opis najważniejszych działań rządu, możliwość śledzenia prac nad ustawami i wirtualne biuro prasowe. Informacje z Kancelarii Premiera będą także dostępne w wybranych serwisach społecznościowych.

Podziel się
Dodaj komentarz

Dzisiaj uruchomiona została nowa strona internetowa Kancelarii Premiera, a w niej m.in. więcej multimediów (foto, wideo i transmisje internetowe), opis najważniejszych działań rządu, możliwość śledzenia prac nad ustawami i wirtualne biuro prasowe. Informacje z Kancelarii Premiera będą także dostępne w wybranych serwisach społecznościowych.

Chcemy prowadzić otwartą komunikację z internautami, stąd decyzja o dopuszczeniu możliwości publikowania komentarzy. Oczywiście, jeśli w komentarzach pojawią się treści wulgarne będą one usuwane, co jest standardem w funkcjonowaniu podobnych serwisów - powiedziała w rozmowie z TVN24.pl Beata Skorek, radca Szefa KPRM.

Nowa strategia obecności w sieci to jednak nie tylko zmieniona strona www - wraz z nią kancelaria postanowiła postawić na obecność w serwisach takich, jak Blip, Twitter, czy Facebook. Ten drugi czynnik może okazać się decydujący - jeśli kancelarii uda się wytworzyć klimat dialogu z internautami, ci odwdzięczą się pozytywną opinią. Podejmując się wejścia na tak delikatny teren, jak social media, wykazano się pewnym ryzykiem, którego nie chciał podjąć prezydent (jego stronę uruchomiono w lipcu tego roku). W serwisie możemy też pobrać specjalny widget KPRM, który umożliwia śledzenie najnowszych wydarzeń.

Wykonawcą serwisu jest firma Emarketing Experts, która zarobiła na odświeżeniu wizerunku KPRM 51 tys. 600 zł (netto).

Tagi: praca, prezydent, serwis, media, premier, opinia, sieci, strona, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz