Notowania

polska
11.10.2010 07:54

Pride&Glory podsumowuje trzy kwartały. 3,5 mln złotych przychodu

Agencja planuje zakończyć rok z przychodem na poziomie 5 milionów złotych. Obecnie przy projektach pracuje 21 osób.

Podziel się
Dodaj komentarz

Agencja planuje zakończyć rok z przychodem na poziomie 5 milionów złotych. Obecnie przy projektach pracuje 21 osób.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy Pride&Glory realizowała kampanie między innymi „Ceske Legendy Drevnego Kocura” dla Budweiser Budvar, “Czy jesteś hardcorem?” dla Intel Polska (nagroda Golden Arrow wspólnie z agencją Heureka), „Pocałunek wszechczasów”, “Rozdajemy prezenty”, “Satin Perfect” dla Philips Polska czy też “Wielka Inwazja Małego Głoda” dla Danone.

Do swoich sukcesów P&G zalicza też wygrany przetarg, wraz z Heureką, na stałą obsługę marki Żywiec Zdrój, jak również międzynarodową kampanię Intela.

Do końca roku Pride&Glory Interactive chce zatrudnić do 30 osób.

Tagi: polska, kampania, marki, agencja, rok, przetarg, nagroda, koniec, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz