Notowania

polska
06.03.2009 12:10

Princessa kusi przyjemnościami

Dnia 1 marca 2009 r. ruszyła promocja konsumencka wafelków Princessa "Wygraj Kuszące Przyjemności" przygotowana przez agencję FireFly Creation dla Nestle Polska S.A.

Podziel się
Dodaj komentarz

*Dnia 1 marca 2009 r. ruszyła promocja konsumencka wafelków Princessa "Wygraj Kuszące Przyjemności" przygotowana przez agencję FireFly Creation (dawniej FFCreation) dla Nestle Polska S.A. *

Akcja obejmuje w głównej mierze działania internetowe i BTL, które wspierane są kampanią prowadzoną w telewizji i kinach.

Agencja FireFly Creation odpowiadała za opracowanie mechaniki konkursowej wraz z zasadami promocji konsumenckiej oraz zaprojektowała promocyjne opakowania wafelków Princessa. Jako wsparcie promocji agencja stworzyła także dedykowaną stronę internetową, dostępną pod adresem www.kuszaceprzyjemnosci.pl oraz towarzyszącą jej kampanię internetową.

Mikrowitryna utrzymana jest w niebiesko-białej kolorystyce charakterystycznej dla marki. Dzięki zastosowaniu technologii flash strona jest bardzo żywa i pełna barwnych animacji. Za jej pośrednictwem można przesłać kod z opakowań promocyjnych oraz znaleźć informacje o zwycięzcach kolejnych losowań. Ponadto na stronie zostały zaprezentowane nagrody, podane są zasady loterii i terminy wszystkich losowań oraz zaprezentowany jest cały asortyment wafelków Princessa.

Działania promocyjne prowadzi agencja FireFly Creation, za zakup mediów odpowiada Mediaedge:CIA, a promocyjne opakowania zostały wyprodukowane przez FireFly Creation przy współpracy z agencją Promocja 21. Spot telewizyjny przygotowała agencja LOWE GGK.

Promocja potrwa do końca kwietnia 2009 r.

Źródło: FireFly Creation

Tagi: polska, 2009, promocja, strona, agencja, informacje, wsparcie, akcja, flash, nestle, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz