Notowania

firma
14.04.2009 01:00

Promują tag Twittera w tradycyjnych mediach

Producent samochodów terenowych Land Rover chce z pomocą Twittera wywołać żywą dyskusję na temat nowego modelu, który pojawi się w przyszłym roku.

Podziel się
Dodaj komentarz

Producent samochodów terenowych Land Rover chce z pomocą Twittera wywołać żywą dyskusję na temat nowego modelu, który pojawi się w przyszłym roku.

Firma z pomocą agencji Y&R/Wunderman aktywnie promuje stworzony specjalnie na potrzeby kampanii tag #LRNY, który gromadzi opinie, linki, zdjęcia i filmy na temat nowego Land Rovera.

W odróżnieniu od innych tego typu działań (z Twittera już wcześniej korzystały Ford i Honda) producent popularnych "terenówek" komunikuje swoje działania na Twitterze zarówno w mediach cyfrowych, jak i tradycyjnych, co pokazuje jak ważnym elementem działań marketingowych jest dla Land Rover popularny serwis mikroblogowy.

Wszystkie komentarze i linki można znaleźć za pomocą wyszukiwarki Twittera, wpisując w nią tag #LRNY, co pozwala na śledzenie dyskusji nawet osobom nieposiadającym konta w serwisie.

Źródło: Brand Republic

Tagi: firma, opinie, serwis, wszystkie, ford, honda, wyszukiwarki, filmy, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz