Notowania

Przejdź na
internet
19.08.2009 13:29

PZU rozszerza rzeczywistość

Trwa pilotażowa sprzedaż kart PZU Pomoc. Elementem prowadzonych działań promocyjnych jest reklama wykorzystująca tzw. rozszerzoną rzeczywistość (Augmented Reality).

Podziel się
Dodaj komentarz

Trwa pilotażowa sprzedaż kart PZU Pomoc. Elementem prowadzonych działań promocyjnych jest reklama wykorzystująca tzw. rozszerzoną rzeczywistość (Augmented Reality).

Sprzedaż kart PZU Pomoc wspierana jest kampanią reklamową w prasie, telewizji, radiu oraz w internecie. Elementem działań promocyjnych jest reklama wykorzystująca tzw. rozszerzoną rzeczywistość (ang. Augmented Reality, AR), czyli technologię łączącą świat realny z generowanym komputerowo.

W reklamach kart PZU Pomoc (CD Action, Focus, Komputer Świat, Logo, National Geographic, Playboy, Top Gear, Wprost) umieszczono specjalny piktogram, który umożliwia śledzenie usług świadczonych przez PZU Pomoc w formie grafiki 3D. Po wejściu na stronę internetową kampanii www.pzu.pl/pzupomoc/ar i przyłożeniu stroną z piktogramem do połączonej z komputerem kamery ukazuje się ruchoma wizualizacja samochodu. Poruszanie piktogramem powoduje ruch samochodu (model 3D jest „przyklejony” do piktogramu) i pojawianie się na ekranie poszczególnych elementów ujętych w pakiecie PZU Pomoc (np. wymiana opony, doładowanie akumulatora, otwarcie samochodu z zatrzaśniętymi w środku kluczykami). Piktogram można też wydrukować ze strony internetowej www.pzu.pl/pzupomoc/ar

Przygotowane przez agencję interaktywną K2 działania reklamowe wykorzystujące zjawisko AR potrwają do końca trwania pilotażowej kampanii sprzedażowej kart PZU Pomoc, czyli z upływem września.

Tagi: internet, sprzedaż, reklama, pomoc, telewizja, pzu, strona, kampania, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz