Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na

Radio Kolor z kobiecym charakterem

Za nowy wizerunek warszawskiej rozgłośni odpowiada agencja E_misja Interactive 360, należąca do NuOrder Group.

Podziel się
Dodaj komentarz

Za nowy wizerunek warszawskiej rozgłośni odpowiada agencja E_misja Interactive 360, należąca do NuOrder Group.

E_misja Interactive zaledwie kilka dni po ekspresowym projekcie dla Big Starapochwaliła się kolejną realizacją. Tym razem na warsztat wzięła klienta z branży medialniej - Radio Kolor z Warszawy.

Najważniejsze zadanie, jakie ma spełniać nowy serwis rozgłośni to większa interaktywność. Stąd, obok kreacji, równie ważnym czynnikiem była funkcjonalność.

Internet już dawno przestał być zbiorem stron, które się po prostu czyta. Poza silnym naciskiem na architekturę informacji zaproponowaliśmy więc mechanizmy umożliwiające komentowanie treści i współudział internautów w audycjach poprzez aktywność na Facebooku - tłumaczy Krzysztof Winnik, dyrektor zarządzający E_misja Interactive 360. - Dzięki swojej modułowej budowie nowy serwis Radia Kolor pozwala integrować się z innymi działaniami, takimi jak system AdServera oraz social media.

|

radiokolor.pl

|
| --- | --- |

Nowa witryna radia miała też podkreślić kobiecy charakter Koloru. Klientowi się spodobała. Pora na wystawienie oceny przez użytkowniczki.

Tagi: serwis, branży, system, kolor, emisja, agencja, dyrektor, architektura, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz