Notowania

sieci
10.08.2009 12:22

Radiohead charytatywnie w sieci

Dwa lata temu muzycy Radiohead zszokowali całą branżę muzyczną, udostępniając w sieci swój album "In Rainbows" całkowicie za darmo w - rewolucyjnym jak na przemysł muzyczny - modelu "co łaska". Teraz wracają z nowym singlem, w nowym modelu sprzedaży.

Podziel się
Dodaj komentarz

Dwa lata temu muzycy Radiohead zszokowali całą branżę muzyczną, udostępniając w sieci swój album "In Rainbows" całkowicie za darmo w - rewolucyjnym jak na przemysł muzyczny - modelu "co łaska". Teraz wracają z nowym singlem, w nowym modelu sprzedaży.

Najnowszy utwór grupy zatytułowany "Harry Patch (In Memory Of)", poświęcony pamięci ostatniego brytyjskiego weterana I wojny światowej, zmarłego niedawno w wieku 111 lat, jest od środy dostępny na oficjalnej stronie zespołu - nie można go jednak pobrać za darmo. Artyści ustalili cenę 1 funta za plik mp3, który zasila konto charytatywnej instytucji Royal British Legion, wspierającej obecnych i byłych żołnierzy oraz ich rodzin.

Źródło: TechCrunch
Foto: Flickr (alterna2)

Tagi: sieci, wojna, strona, cena, przemysł, sprzedaży, grupa, lato, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz