Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
polska
04.10.2010 14:30

Rajdowa kampania Castrol na Facebooku

Trwa światowa kampania Castrol wraz z udziałem kierowcy rajdowego Mikko Hirvonena. W Polsce osią promocji jest konkurs dla użytkowników Facebooka.

Podziel się
Dodaj komentarz

Trwa światowa kampania Castrol wraz z udziałem kierowcy rajdowego Mikko Hirvonena. W Polsce osią promocji jest konkurs dla użytkowników Facebooka.

Kampania Castrol, nawiązuje w swojej tematyce do rajdów WRC. Działania promocyjne, wykorzystujące między innymi wizerunek znanego kierowcy - Mikko Hirvonena wspierane są akcją przebiegającą w social media. Kampanię w Polsce przygotowuje Instytut Rozwoju Reklamy.

W Polsce Castrol organizuje konkurs dla internautów. Ci, którym uda się wytypować miejsce, na którym Mikko Hirvonen ukończy rajd Wielkiej Brytanii oraz odpowiedzą na pytanie, mają szansę wygrać udział w weekendzie VIP-ów podczas jednej z rund WRC w sezonie 2011 lub otrzymać gadżety WRC. Agencja odpowiada również za przygotowanie reklam prasowych, materiałów POS, gadżetów oraz kreacji internetowych.

Poza tym powstała również aplikacja 3D nawiązująca do WRC, która jest połączona z fanpage Castrol Polska na Facebooku. Aplikacja, nawiązująca swą formułą do multimedialnego, interaktywnego pit stopu, pozwala użytkownikowi modyfikować każdą z opcji - nadwozia, zawieszenia, opon, dostosowując ją do warunków rajdu. Aplikację wspierać będzie szereg konkursów dodatkowych, związanych ze światem rajdów. Zwycięzcy klasyfikacji ogólnej otrzymają zestawy Playstation z grą Gran Turismo5. Celem działań w mediach społecznościowych jest promocja olejów Castrol wśród internautów oraz wzmocnienie komunikacji marketingowej z użytkownikami Facebooka.

Konkursy wspomagające startują dziś, 4 października.

Tagi: polska, media, akcja, kampania, polsce, agencja, konkurs, pit, e-marketing, strategie
Źródło:
interaktywnie.com
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz